joi, ianuarie 1

Bună dimineața

 Mi-am numărat pe îndelete și am încuiat în cutii de marmură,undeva în adâncul sufletului translucid, separat, greșelile și reușitele anului trecut apoi am așezat în fața mea o foaie albă pe care au început, pe rând, să se înșire fiecare dorință și speranță rămase neîmplinite, pătând-o cu cerneală. Când totul a fost gata aranjat, am împăturit foaia și am îndesat-o în buzunar, alături de banii pe care se spune că trebuie să îi ai la trecerea dintre ani. M-am oprit în fața unei oglinzi și mi-am privit interiorul, rezervându-mi puțin timp cu mine. Mi-am iertat fiecare ezitare, fiecare replică răutăcioasă și mi-am promis să fac tot ce îmi stă în putință să îmi continui ascensiunea pe scara vieții puțin mai organizat anul ăsta... M-am dezlipit de oglindă, aruncându-mi o ultimă privire, observând ochii verzi de sub căciula mult prea mare, în ei sticlea ceva, dar nu am mai avut timp să analizez căci cineva mi-a țipat în ureche, aducându-mă din nou la realitate. Am pășit pestre prag, sprijinindu-mă de mâna care îmi susținea spatele și frigul iernii mi-a paralizat simțurile instantaneu. Totuși, nici măcar în frigul iernii, gândurile nu îngheață, așa că ele continuau să se învârtă, undeva în universul paralel, de unde se propagă doar ecoul lor. Am afișat un zâmbet chinuit la vederea copiilor, care se jucau în zăpadă și veselia lor mi-a ridicat puțin moralul. Am închis ochii și am început numărătoarea inversă, completând glasurile celorlalți 10...9...8...7...6...5...4...3...2.. și aici m-am oprit, simțind un fior ciudat ce mi-a străpuns corpul. Mi-am amintit de obiceiul mamei, de a-și pune o dorință și am realizat că dorința mea se proiectase singură, în ultimile gânduri pe care le abandonasem în 2014 și primele gânduri ale noului an. Am mai zăbovit pentru câteva momente în lumea mea și am petrecut pentru puțin timp revelionul meu, așa cum era el, în universul paralel, așa cum mi-am promis că trebuie să se întâmple. Apoi, am fost pregătită să dau nas în nas cu 2015. Bună dimineața, adu-mi universul paralel în prezent, mulțumesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu