marți, noiembrie 25

Ascultă-mi ochii

 Dacă mi-ai asculta numai pentru o singură, amărâtă secundă ochii, ei ți-ar arăta adevărul. Doar dacă i-ai asculta și adevărul ar ieși la iveală, ai înțelege tot și teama sau reținerile sau gândurile, toate ar dispărea. Ai privi realitatea prin ochii mei și ai înțelege că toate alegerile se reflectă în ei și toată impulsivitatea se revarsă printre gene și sufletul mi-ar fi deschis, și teama ta de a avea încredere în tot ce spun ar dispărea. Dacă m-ai strânge în brațe pentru mai mult de 3 secunde și toată energia s-ar transmite și s-ar contopi, poate doar așa ai înțelege ce se întâmplă în capul meu, fără să mai ai nevoie de justificări, căci vei regăsi și tu, probabil, sentimentul de "acasă" la care nu ai mai vrea să renunți, așa cum l-am regăsit și eu în prezența ta. Și ai înțelege că exact așa trebuie să fie și atunci probabil nu te-ai mai învinui pentru deciziile mele și sufletul ar avea liberă-trecere. Și poate așa mi-ai înțelege și durerea resimțită la ideea de a nu te avea și teama de a fi abandonată.  Căci niciuna dintre deciziile mele nu se va lăsa vreodată influențată de orice alt aspect al exteriorului și siguranța că niciuna dintre ele nu va duce spre ceva rău este întotdeauna prezentă. Și cum toate lacrimile și toată tristețea dispar atunci când tu apari nu pot decât să spun că mergând pe lângă tine mă feresc de tot ce-mi face rău. Și nu doar că sper că nu voi mai trăi dezamăgirea, dar știu, și îmi susțin ideea, că ținându-te de mână nu o voi mai întâlni niciodată că pe un impediment. Și pentru toate momentele în care te voi strânge prea tare de mâna care o ține pe a mea, îmi pare rău, e vorba doar de frica de a te rătăci pe undeva pe drumul spre finalul fericit. Căci nu, tu nu dezamăgești și nu prepari lacrimi, tu nu mă silești să las totul pentru nimic, tu nu poți decât să iei parte la viitorul pe care mi-l croiesc după propriul principiu, principiul care mă îndeamnă să te patrez. Și asta nu poate spune decât că orice pas pe care îl faci îndepărtându-te de mine aduce mai multă suferință decât oricare altul pe care îl faci ținându-mi sufletul de mână. Ești cel mai frumos adevăr al vieții mele. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu